Diagnosticarea strategică a unui IMM

Studiu de caz pentru întreprinderea Lăptăria cu caimac

Alexandra Diana Chirescu (chirescualexandra18@stud.ase.ro)
Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului, Academia de Studii Economice din București
Coordonator: conf.univ.dr. Simona Roxana Pătărlăgeanu
Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului, Academia de Studii Economice din București

Abstract

În această lucrare s-a realizat diagnosticarea strategică a unei întreprinderi mijlocii – Lăptăria cu caimac. Astfel, în prima parte a lucrării se prezintă analiza bibliometrică asupra domeniului IMM-urilor, precum și analiza SWOT asupra agentului economic analizat și matricea de evaluare a factorilor interni.
Cuvinte cheie: diagnosticare strategică, IMM, SWOT, MEFI
Clasificare JEL: D01Microeconomic Behavior: Underlying Principles

[Text complet]

Strategic diagnosis of an SME

Case study for Lăptăria cu caimac enterprise

Abstract

This paper analyses the strategic diagnosis of a medium enterprise – Lăptăria cu caimac. Thus, in the first part of the paper it is presented the bibliometric analysis on the domain of SMEs, the SWOT analysis for the specified economic agent and the Internal Factors Evaluation Matrix.
Keywords: strategic diagnosis, SME, SWOT, IFEM
JEL classification: D01Microeconomic Behavior: Underlying Principles

[Full Text]

RRS Supliment nr. 7/2022