Alexandra Diana Chirescu (chirescualexandra18@stud.ase.ro)
Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului, Academia de Studii Economice din București
Coordonator: conf.univ.dr. Simona Roxana Pătărlăgeanu
Abstract
Piața produselor ecologice a cunoscut un trend ascendent în România în ultimul deceniu. Oamenii sunt din ce în ce mai interesați să aibă o alimentație sănătoasă și să consume produse naturale, care au un gust mult mai bun. De aceea, este și de competența economiștilor în domeniul agroalimentar și de mediu să conceapă produse ecologice care să satisfacă nevoile consumatorilor și să știm cum să le promovăm pentru a avea succes. Dat fiind trendul crescător al pieței deserturilor, s-a considerat faptul că o prăjitură naturală îndulcită cu miere de albine ecologică și diverse umpluturi va atrage numeroși clienți.
Cuvinte cheie: produs ecologic, prăjitură naturală, ecomarketing, analiză bibliometrică
Clasificare JEL: D2 Production and Organizations
Launch of an organic product – natural cake sweetened with organic honey
Abstract
The organic products market has seen an upward trend in Romania in the last decade. People are more and more interested in having a healthy diet and consuming natural products that taste much better. That is why it is also up to economists in the agri-food and environmental fields to design environmentally friendly products that meet the needs of consumers and know how to promote them in order to be successful. Given the growing trend of the dessert market, it was considered that a natural cake sweetened with organic honey and various fillings will attract many customers.
Keywords: organic product, natural cake, ecomarketing, bibliometric analysis
JEL classification: D2 Production and Organizations